Aybars7878 27. Haftam bitmek üzere doktorum izin vermedi ki ben de tutmayı düşünmüyordum zaten. Doktorum özellikle son trimester kesinlikle tutulmaması gerektiğini söyledi bebeği sen besliyorsun şuan tamamen zaten iki üç saatte bir beslenmen gerekiyor, öğünlerdeki dengeyi ayarlaman gerekiyor bunu nasıl ayarlayacaksın dedi. Ayrıca özellikle bu dönemde uzun süre susuz kalmak erken doğuma, anne karnında bebek ölümlerine kadar gidebiliyor gece kısa sürede içeceğin su sadece tuvalete gitmeni sağlar sen susadığını hissetmesen bile 12-13 saat hiç su içmezsen vücudun su ihtiyacını karşılaman imkansız dedi. İnstagramda falan karşıma çıkan doktorların da görüşleri özellikle hep ilk ve son trimester tutulmaması gerektiği yönündeydi. İllaki tutacağım deniliyorsa kendi doktorunuz onay veriyorsa tutun yani burada birileri tutmuş bir şey olmamış diye başkasına da olmayacak diye bir şey yok