Gks_01 birdilektut15 Sabah kahvaltımı ettim eczaneden ilacı aldım hastaneye gittim 10 dk da bitti işlem anestezilik bir olay yok bence dayanılabilir . Sonra normal hayatıma devam ettim
Gks_01 birdilektut15 ben alışmışım ona artık doktordan doktora gidince acı olmadı aşırı diyebileceğim şekilde amann atlatmışsın bile boşver geçti gitti
Lavinyam06 birdilektut15 spekulumla ilk defa mı muayene oldun ? Yada adetin biter bitmez olduysan hassas oluyor rahim muhtemelen o yüzden acıdı :(
Ayfersalih28 birdilektut15 hadi ya bana ilişkiye girebilirsin dedi ,4 gun oldu Rahim filmi çekileli,ben 3.gun girdim Kanama 2 gun sürdü sadece
Lavinyam06 birdilektut15 kendini kasmışsın bence canım o yüzden acımıştır ilaç gönderince acımadı mı :( bende rahim filmi çektircem ama korkuyorum baya
birdilektut15 Ayfersalih28 bana 1 hafta ilişki önermiyorum dedi canım antibiyotik verdi fitil verdi birde probiyotık verdi kanamamda olmadı
birdilektut15 Lavinyam06 biokadin fitil verdi antibiyotiğin adını unuttum canım ama içinde 3 tame var bir probiyotik takviye verdi 500 tlye aldım o takviyeyide çok gerekli mydi bilemedim
Ayfersalih28 birdilektut15 probiyotik mutlaka ic hamile kalmayı kolaylaştırır bağırsaklarını düzenleyecek
Altin23 birdilektut15 31 Aralık’ta ben de çektirdim canım. İnternetteki yorumları okuyup gittim ama korktuğuma değmemiş. Başkasına hsg hakkında detaylıca yazmıştım sana da yazacağım şimdi