birdilektut15 Hsg denilen işlem de ilaçlı rahim filmi aslında. Tüpler hsg haricinde görüntülenemiyor. Doktor ilaç yazıyor alıp gidiyorsun. İşlem için internette o kadar çok şey okudum ki. Yok bayıldım yok öldüm. Benden önde girenler 3 4 dk’da çıktı benimki 10 dkdan fazla sürdü çünkü tüplerin tıkalı olduğu ve rahmim dar olduğu için 3 farklı boyutta aparat deneyip tüplerimi açmaya uğraştı doktor. Rahim ağzına spekulum sokuyor. Sonra içeriye pipet gibi düşün bir aletle o doktorgn yazdığı ilacı sıkıyor. ASLA AMA ASLA canın yanmıyor. Sadece sırt üstü yatıyorsun ve kasıklarım ağrıyor ilacı sıktıkça kasıklarım ağrıdı ama adet olacakmışım gibi ağrıdı ve ağrıdan dolayı kıvrılmak istedim cenin pozisyonunda. Hepsi bu. Doktor hareket etme dedi. Sadece ağrı hissettim. O da tüplerin tıkalı olduğu için yoğun ağrı oldu. Çekildikten sonra heemn ayağa kalkıp gidebiliyorsun. Korkulacak bir işlem asla değil