birdilektut15 merhaba bende 2 yıl önce anestezi almadan çekildim hiç bi ağrı sızı olmadı sadece hafif adet ağrısı gibi bunu yaşamayanda yoktur zaten, öncesinde veya sonrasında hiç bişey kullanmadım onda da bi sıkıntı yaşamadım genelde tedbir amaçlı kullandırtıyolar zaten