Ballisutt27 Mrvemr3449 Rabbim sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin🤲🏻 Sancılarınızı hissediyor musunuz? Sadece nst de mi çıktı
Mrvemr3449 Ballisutt27 çok fazla sancı hissetmedim ben ara sıra belimde hafif adet ağrısı gibi sadece ama toplanmam var karnımda o rahatsız ediyor birtek. Amin inşallah 🥹
Ballisutt27 Mrvemr3449 Ya bende de o var böyle adet yakınlaşınca hissettiğim şey Üşütmüşüm gibi hissediyorum çok hafif belli belirsiz 🤨 Perşembe nst de sancı çıkmadı bu perşembe tekrar gideceğim bakalım ne olacak
Ballisutt27 Fenerli6767 Suni sancı ile mi olacak ? Sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻
EEEda Kızlar bende 39+1 deyim dün aksam 10 da basladı sancı 4 kadar ama yalancı sancıydı gırığ cıktı sabah ıc camasırımda kahve rengi lekelenme oldu ve sonra sümüksü birsey gordum Suandada bebegım asırı hareketli sızce dogum yakın mı?
Kubra3454 EEEda bu arada benimkide hareketli fazlaca ve nasıl tarif edilir bilmiyorum rahmime sancı giriyor acı gibi böyle ama saniye sürüyor kısa kısa batma gibi
mihraninannesi55 Gzdeekk 37+2 deyiz 1 cm acılmam var nst de sancıda cıkıyor . bir haftadır karnım çok sertleşiyor taş gibi oluyor karnıma agrı giriyor 🥹