Kızlar 37+4 teyim 2cm açılmam var bebeğim kanalda böyle olan var mı ne durumdasınız?
37+2 de oldu çatı muayenesi sonrası hafif ağrılarım ve lekelenmem oldu ve karnım çok sertleşti nedense haftadan mı kaynaklı muayeneden mi yoksa doğum yaklaştığının belirtisi mi bilmiyorum 🤷♀️
Çok heyecanlıyım