aydinecemm Fenerli6767 ben de pazartesi 38 haftalık olucam. Ve büyük ihtimalle çatı muayenesi yapacak doktorum. Nasıl bir şey? Çok ağrı oldu mu
Fenerli6767 aydinecemm ya kişiden kişiye değişiyor tabi benim ilkinde acimisti ikincisinde o kadar çok ağır gecmedi cataldan indigim zaman biraz yuruyemedim ben agrilarim oldu
Ballisutt27 Ozgekiz Yaa Rabbim analı babalı büyütsün 🤲🏻🌸 bende hissediyorum yakın bu hafta doğuracakmışım gibi 😅