Eheh Kızlar benimde 2şubat son adet ve hala adet olmadım Bu akşam erken gebelik yaptım sonuç negatifti sizce pozitif olma ihitmali varmıı
Devaa-987 ftmagkr benim de regl tarihim 2 gün gecikti dün test yaptım negatifti olacam diye bekledim kasık agrılarım var ama olamadım henüz. Senin kaç gün sonra pozitife döndü.
ftmagkr Devaa-987 değerlerimiz çok düşük ben de anlamadım geç döllenme falan mı acaba ? Salı sabah tekrar vereceğim ben kan
Devaa-987 ftmagkr kimyasal olabilir ondan benim yüzde doksan öyledir çünkü regl günümden beri sancılarım devam ediyor olacakmışm gibi. Sonucu yazarım sana.
melikedelibas @duygusuz__01917722 benimde 2 şubat en son persembe gunu kan vermistim 988 cikmisti daha doktora gitmedim ama
duygusuz__01917722 melikedelibas ay ne güzel pozitifmiş işte kızlar benim 2subata başadı 7subata bitti kaç gün gecikmiş oluyor anlamadım
melikedelibas @ftmagkr Yumurtlama geç olmuştur belki 2 gun sonra tekrarlaryin yukselmisse bir problem yoktur
ftmagkr Devaa-987 kimyasal gebelik belirtileri neler acaba biliyor musunuz ? Benim hiç ağrım ya da sancım yok sadece adet gecikmesi var
ftmagkr duygusuz__01917722 kaç günde bir adet oluyorsunuz normalde ? Periyodik takibim uygulamasından takip ediyorum ben adet günlerimi
duygusuz__01917722 Devaa-987 Ben de hiç ağrı yok belirti de yok test yapacağım yarın işte adet ağrısı da yok beyaz şeffaf akıntı gidiyor adet olacakmışım gibi 2.03 gün ağrıdı bir daha hiç çağırmadı şu an hiç ağrım yok yaklaşık üç gündür
ftmagkr Devaa-987 uygulamaya göre 4+6 gözüküyor şuan. Panik oldum açıkçası şimdi 😔 Üstte okudunuz mu bilmiyorum ama kötü tecrübeler atlattım
duygusuz__01917722 ftmagkr asıl stres yapma kimyasal gebelik diye stres yapan belki normal Hamilesindir bebeğine de zarar verirsin stresten stres yapma iyi şeyler düşün
Devaa-987 ftmagkr okudum canım sıkma canını kimyasalda bi sıkıntı olmuyor sonrasında hemen kalabiliyosun hamile diye biliyorum. Çok fazla kafana takma stresse çok etkiliyor rahat ol Allah hakkımızda hayırlı olanı versin. En doğru zamanı o bilir.
Devaa-987 ftmagkr bende aralıkta gelişimi durduğu için 8 haftalık kürtaj oldum genetik test verdim normal çıktı bu ay korunmadık reglm gecikti ama şimdide değer çöl düşük çıktı. Ama İnan artık hiç takmıyorum kimyasalsada yapacak birşey yok Allah ne dilerse o.
duygusuz__01917722 ftmagkr kanki Benimki düzenliydi şöyle düzenli hiç 30 günün üstüne çıkmazdı şimdi olduğum günden sayarsan 35 gün oldu olduğum günü saymazsam bittiği günü sayarsan 30 gün olmuş düzensiz ama mesela 30 günün üstüne de hiç çıkmazdı