duygusuz__01917722 Ben 2021 yılında evlendim. 2023 Ocak ayında hamile kaldım bebeğimde gelişim geriliği tespit değildi 21 haftalıkken olmam gerekirken bebeğim 14-15 haftalarda gelişimi durmuştu , terminasyon yolu ile normal doğum yaptım ve 2023 Haziran ayında bebeğimi kaybettim… Bebek kaybından sonra 2023 Temmuz ayında bacağıma pıhtı attı ve ölümden döndüm , pıhtı tedavisi gördüm 6 ay boyunca warfarmadin diye bir ilaç ve varis çorabı kullandım. 2024 Mart ayında tekrar hamile kaldım bu sefer gebeliğimde kan sulandırıcı iğne kullandım. Fetal DNA testi verdim iki kere kan vermeme rağmen sonuç elde edilmedi doktorum amniyosentez yapılması gerekiyor dedi tehlikeli olabilir dedi. Amniyosentez yaptırdım 3-4 gün sonra şiddetli mide ağrısı ile acile gittim ve bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim… 18 haftalıkken kalbi durdu ve yine aynı yollar normal doğum ile kaybettim… 2.bebek kaybından sonra yaptırmadığım test , genetik test kalmadı. En sonunda genetik olarak bir sorun çıkmadı fakat ben de pıhtılaşma sorunu çıktı doktorum kan sulandırıcı iğnenin dozunun az geldiğini söyledi… 2025 Mart ayında kaset testim pozitif ama çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşamaktan…