Sevim1902 duygusuz__01917722 benim de 1 şubat .bat a 5 gün var kaset test yaptım negatf gibi ama belirtlrm var gögs agrsı kasık agrısı bakalım hayrlsı🤲
duygusuz__01917722 Bi kaç gün beyaz akıntım geldi şeffaftı ve 1 hafta önce bi ağrım oldu adet olacakmısım gibi bi daha agrımadı
duygusuz__01917722 Ecexxxxxx ne oldu sonuç nedir ikimizde 2subata en son adet görmüştük pozitif mi negatif mi
duygusuz__01917722 Umutluol benim adetten önce karnım agrırdı bu defa adet olacakmışım gibi değil sanki belirti hiç yok sizde nsl
Ecexxxxxx duygusuz__01917722 aslında var ama ben 2 yıldır hamile kalamadım o yüzden umursamadım, bel ağrım ve gazım var sık idrara çıkıyorum ve ara ara sızı oluyor bazen sağ bazen sol tarafta sizde belirti var mı?
Umutluol duygusuz__01917722 bende de öyle ya 1 hafta önce beyaz akıntım oluyordu ama çok az ve kasıklarım da çok az ağrıyordu ama şu an hiçbir şey yok bu arada açtığım konuya bakar mısınız
duygusuz__01917722 Sevim1902 inş iyi sonuç alırsın cocuk varmı başka yoksa ilk mi ne kadardır evlisin
duygusuz__01917722 Ecexxxxxx bende belirti hiç yok ama adet olacağım sıra 1hafta önceden ağrım okurdu bu defa yok bende 2senelik evliyim benimde umudum kalmadı sürekli negatif
Sevim1902 duygusuz__01917722 9 yıllık evliyim çok şükür 7 yaşında oğlum var .kardeşi olsun istedik iki sene içinde 3 kürtaj oldum kalp atısı olusmuyordu