Elifmehmetemin öyle tabi ki, benimki bakarız diyor (kesin yatırır). Azıcık pimpirikli ama haklı, ne dese yaparım. Kuzenim beş aylık doğurdu ve kaybeyti bebeğini. Başka doktora gidiyordu. Ömür o kadarmis diyoruz ama yani Allah da biraz bize bırakıyor böyle şeyleri. Bilemiyorum, ince konular