Arkadaşlar bende size anlatayım ilk gebeliğim 24+5 haftalıkken açılmam oldu ve kaybım var maalesef şu an ikinci gebeliğim 29+4 üm 13. Haftada serklaj oldum hiçbir yasak koymadı doktorlarım (özel+devlet) bana iki üç hafta dikkat et sonra rutine devam dedi tabii ki tereddüt ettim başlarda ama yolculukta yaptım memlekete, ilişkiye de girdim, avm ye de gittim, günlük işlerimi de yaptım şu an her gün yürüyüşe de çıkıyorum hamd olsun şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım ilaç sadece takviye kullanıyorum vitaminler başka bi şey kullanmıyorum progestan verdi doktor ama başından beri kullanmadım ilaçlar tamamen benim kararım tetanoz olmadım şeker yüklemesi yapmadım bir grup linçler fakat fikirleriniz size kalsın🤦♀️ tabii ki herkesin öyküsü farklı siz içinize sindiği gibi ve doktorunuzla ilerleyin. Herkese sağlıklı güzel günler ve hayırlı vaktinde doğumlar diliyorum ♥️