Ozgekiz Elifmehmetemin boşuna kafanızı karıştırmış 🤦🏻♀️ olsun, içinizi ferah tutun. Acil bir şey olsa o an müdahale ederlerdi.
bilgemomy Elifmehmetemin benim de Nisan ayında yapılacak 6 ay önce açıklıktan erken doğum yapmıştım kaybım var 14. Hafta da yapacağız dedi süreç nasıl ağrı falan oluyor mu anesteziden sonra
Elifmehmetemin bilgemomy çok hafif ağrım oldu benim aşırı değil bide tampon konulduğu için o ağrı yaptı başta bana ama sonra tamponu alınca doktor daha da rahat hissettim kendimi
Ozgekiz Elifmehmetemin hmmm… Benim belki dosyama koymuştur doktor. Enabizda bulamadım 😊 ben hem ozel hem devlete gidiyordum. Serklaji ozelde yaptılar. Bir daha da devlet Hastanesi’ne gitmedim. Doktorum her şeye hakim diye kafa karışıklığı istemedik. (Kalp doktorum önermişti devlete de git diye.) perinatalojiye hiç gitmedim yani, direkt kadın doğum doktorum ilgilendi hep
Elifmehmetemin Ozgekiz anladım cnm valla özeller ateş pahası gitme şansın varsa güzel bişey benim bütçem yetişmez 😊 ben devlette oldum bütün serklajlarimi da bı sorunda yaşamadım elhamdülillah. Bide serklaj dikisini doğumda aliyoruz dedi doktor ben hepsini normal yaptım ve 38.ci haftada alınmıştı bu sefer doktor doğum esnasında alcaz dedi acaba beni sezeryan doğum yapan biriyle mi karistirdi anlamadım 😊
bilgemomy Arkgzem bildiğiniz su gibi idrarınız gelmiş gibi geliyor , akıntıyla bambaşka yani baya fark var
bilgemomy Ozgekiz işlemden sonra ağrı oldu mu bide hastanede kaldınız mı? Benim de nisan ayında olacak 6 ay önce bel ağrım vardı oysa sancıymış ve açılmaya sebep olmuş erken doğum yaptım 23 haftalık şimdi 14. Hafta da dikiş atılması planlanıyor
Ozgekiz bilgemomy benim de Nisan’da serklajim var 🥹 bir gece kaldım, iki gün ağrım oldu. Progestan falan kullandım ağrı dozuna göre. Geçti gitti sonra 😊 sağlıcakla kavuşun inşallah 🤲🏻
bilgemomy Ozgekiz Ozgekiz sizin ikinci çocuğunuz mu yani bundan sonra ki gebeliğimiz de de hep serklaj olacak sanırım
bilgemomy Erturkbra canım benim bende 6 ay önce 4 cm açıklıkla 23 haftalık bebeğimi erken doğumla kaybettim , şimdi tekrar hamileyim 6 ay geçti benimde tedbir amaçlı 14. Hafta da dikiş atılacak Nisan ayında inşallah , insallah dediğiniz gibi geçer benim sürecimde benim belim çok ağrıyordu sancıymış inşallah sancı olmazsa diğer türlü insan kendini koruyarak süreci geçiriyor , baya yarılamışsınız sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Erturkbra bilgemomy benim sancım suyum kanamam hiçbir şey olmadı normal muayene de doktorum 1 cm açıklık var dedi o şekil öğrendik 2 yıl ara verdim bedenen ve psikolojik olarak nasip oldu ve serklajla ilerledim maşallah rabbim hepimize vaktinde hayırlı güzel evlatlar nasip etsin inşallah
Ozgekiz bilgemomy evet şimdi ikinciye hamileyim ve önlem amaçlı atılacak dikis. İlk gebeligimde doğum başlıyordu denk geldik Çok şükür de müdahale ettik 🤲🏻
Eylul41 Esnef benim.maalesef kanama başladi hicbir belirti yoktu evde baya bir kan geldi sonra hastaneye gittigimizde açılma vardi bebek dogum kanalina inmişti acilen sezaryan oldu her ikiside bu sekildeydi. Simdi serklaj dikişliyim zor bela 36 ya ulastik çok şükür
Esnef Eylul41 21 haftalıkken oldu demi sukur 36 yı gormusdunuz darısı bana inş bnm bulundugum ilde imkanlar cok kısıtlı😔
Eylul41 Esnef insallah etkisi olur.merak etmeyin durdururlar eger sanci varsa. Ya da acilma icin serklaj derler yani bahsettilermi bilmiyorum serklaj dikişi. Suyunuzmu geldi kanamami var bilmiyorum bu ikisi gecerse dikiş yapabilirler. Sonrada ilaclar fitil derken uzar süreciniz insallah
Esnef Eylul41 Benim kasılma sertleşme vardı karnımda bebek iste bir köşeye gömülüyordu nefes alamıyordum geldim işte açılman var dedi sadece ,21 hafta çok erken suyun gelirse yani hayati fonksiyonları olmaz bebeğin dedi doktor üç gündür hastanedeyim serum ilaç takviyesi yapılıyor
Esnef @"Eylul41 Eylul41 Kasılma sebebiyle geldim açılmam olduğunu öğrendim ilaç ve serumlarla açılmayı durdurup biraz alanı küçülttük Fakat kasılmalar devam ediyor alan tekrar buyuyebilir dedi doktor suyun gelmesine sebep olabilir dedi Serklajdan bahstmedi
Erturkbra Elifmehmetemin giriyorum yalan yok çok şükür bi sıkıntısını görmedim. Hatta ilk doktor söylediğinde hocam emin misniz diye defalarca sordum ve girmedim tereddüt ediyordun iki üç muyeneye her gittiğimde tekrar tekrar sordum sonra yavaştan denedik
Elifmehmetemin Erturkbra valla iyiymiş canım sizin açınızdan belki kişiden kişiye değişiyor bişey diyemem doktorun izni varsa sorun olmaz illaki
Eylul41 Esnef benimde.cok kisitliydi baska ile gidip geldim surekli serklaji bile yaptiramadim bulundugum yerde sonra perintalojiye yaptirdik surekli oraya gittim geldim sonra bulundugum yere perintaloji gelince buraya gectim takibe. Eger nasibi varsa hiçbir sey engel olmaz ona . Benimde mucizeydei 2 tane cok erken dogumdan sonra 36 lara gelmek kimsenin inanacagi bir durum degildi ama Rabbim istemişse kim engel olabilir ki sizde icinizi ferah tutun onun doğacağı zamani Allah belirledi zaten hastanedeymişsiniz aldiginiz serumlar ilaçlar etki ediyordur merak.etmeyin . Eger kanama olursa zor olur ilerletmek ama sizde kanama yok sanırım
Ozgekiz Elifmehmetemin ekstra hassas bir dönem gebelik, özellikle riskli olunca gözyaşı ucunda duruyor göz pinarinin🥹 inşallah bir şey olmaz, dediğim gibi, aciliyeti olan bir durum olsa, o an müdahale ederlerdi, bilgin olsun diye söylemişlerdir sadece 😊
Elifmehmetemin Ozgekiz aynen öyle tabi ki aslında ben pimpirikli bir insan değildim ilk bebegimi kaybettikten sonra kaldı bende bu yani
Ozgekiz Elifmehmetemin devlette randevu bulamıyorum 🥹 yoksa serklaji devlette yapmayı isterdim. Ay bir de beni doverlerdi diyorum devlette dogursam😄 şaka bir yana cidden çok sorun çıkardım, bırakın beni diye isyanlar ettim. Doktora falan çok bağırdim, bu gidisimde utandım hatta 🙈 hatırlama beni dedim de hatırladım bile dedi 🤷🏻♀️🤭