Bende 6+0 ım henüz kontrole gitmedim salı günü gideceğim gerçekten çok heyecanlı ilkide düşük olunca insan tereddütte kalıyor ama her şey biraz daha net belli olsun diye erken gitmemeyi tercih ettim bu sefer ☺️ benimde karnımda ağrı göğsümde hassasiyet var bol bol 😂