Kubravci55_ Kızlar nasıl gidiyor 6. Haftanız? Bende sadece hafif kasık ağrısı ve arada bulantı şeklinde.
erikarpuz Kubravci55_ 6+5 kasıklarım çok ağrıyor sağ tarafımda zonklama var arada mide bulantısı çok az tabi ve sürekli açlık var 🥹
Kubravci55_ Mom_06 bende 5 haftayken gittim keseyi göremedik son adete göre 6 haftalık olduk. Daha doktor bisey demedi pazartesi gideceğim inşallah kontrole
Kubravci55_ bilgemomy bel ağrısı kasik agrisi şişkinlik hafif bulantı. Maden suyuyla yaşıyorum 😅 benim 2. Hamileligim o süreçte de bunlar olmuştu o yüzden hepsi normal şeyler
Mom_06 Kubravci55_ İnşallah görürsün canım bu haftalar gerçekten çok heyecanlı geçiyor benim için insanın içinde hem korku oluyor hem heyecan oluyor ne yapacağını bilmiyor
Kubravci55_ Mom_06 Amin inşallah Rabbım sağlıklı bir şekilde bebislerimize kavuştursun 🌸 yaşadıklarınız normal süreç bebek büyüdükçe değişiklikler oluyor
Kubravci55_ 2boysmother son adete göre 6+1 ama daha keseyi ve kalp atışını duyamadık pazartesi gideceğim 🤗
2boysmother Kubravci55_ hayırlısıyla duyarsınız inşallah canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🌸🤗🩷