6+3 ten herkese selam bugün oruçluydum ama zaten normalde de mide bulantım vardı ağızda metalik tat bişey yiyemediğim için genel olarak ilk gün güzel geçti ama 5 ten sonra mide bulantısı başladı ve iftarda hiçbişey yiyemedim sadece iki üç kaşık çorba az bi ekmekle salata yiyebildim ne zaman geçicek bu bulantı bilmiyorum 1 haftaya yakındır çekiyorum (kusma yok)