imcakir hiç bi gebeliğimde alttan bakan olmadı, ha alttan bakmayı teklif edende oldu ama kabul etmedim. Zaten karından görülecek haftalardaydim. Sen istemezsen kimse sana zorla aç bakicam demez yani. Özele gittiğinin ayrıntısını vermek zorunda değilsin. Sırf kaydın olsun diye gidiyorsun o yüzden bu kadar gerilme bence. Normal bi muayene gibi düşün. İkiz hamile olduğunu da söylersin bunda bişey yok.