imcakir valla bende özele gidiyordum 1 günlük rapor için alirim belki diye gittim alttan kontrol yapcaz dedi istemiyorum deyince bir kağıt imzalatiyorlar sonra ultrasyon bakıyorlar.. yalnız kadınların afedersin ağzına ediyorlar niye bu yaşta hamile kaldin dedi bir kadına bende yandaydim valla doktorla kavga ettim bende 46 yaşındayım sen kimsin hesap soruyorsun kadına dedim senmi bakacaksın diye gittim şikayette ettim o doktoru resmen insanlara kötü davranma yeri