imcakir ilk 3 ay alttan bakmak? şaka mı kese karından görünür bence bunu diyen kişi özellikle alttan baktırmış çünkü böyle bişey yok yani kese görünmez o zaman okey o da ilk 7. haftaya kadar yani ya da mesela detaylıda doğum kanalına bakmak için yapıldı o kadar 3 ay boyunca sürekli alttan bakılması durumu yok yani sağlıklıdır inşallah gittin mi bilmiyorum da