Bugün bizde 37.haftaya giriş yaptık. Bugün itibari ile izne ayrılıyorum. Korku,heyecan hepsi iç içe. Bende normal doğum olsun istiyorum ancak sağlıkla kucağımıza alalım normal veya sezeryan önemli değil 🥰 sancı vs hiçbir şey yok henüz. Herkese hayırlı Ramazanlar olsun ❤️ bayram şekerlerimiz vaktinde sağlıcakla kucağımızda olsun inşallahhh ❤️😍