EbruDemir81 Bizim normal olduğu için herhangi bir tarih yok ama bugün biraz sancım var sanki bir yanım hemen doğsa da koklasam sarılsam diyorum bir yanımda hiç çıkmasın kalsın istiyor değişik duygular herseyimiz hazır sadece kızımızı bekliyoruz 🥹🌸
Salihazeynep Bizimde 13 mart planlanan takip 2. Kızım geliyo heyecan ve sabırsızlık var son günler zorlanıyorum iyice ağırlaştım Allah hepimizin yardımcısı olsun 💖💖
Rbya Kahvesever12 Aşırı heyecanlıyım kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum bizim de kısmetse 13 Mart gibi görünüyor hayırlısı sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🙏🏻💜🐣
Girlmama Mervecimmm yaaaa cinsiyetiniz ve ismi nee umarım gününden önce gelmez bizimki 14 mart güzell
Kahvesever12 Baby_B aynıyız maşallah saglıkla kavuşalım ✨ bende aynı ve hiç bitmeyecekmiş gibi hissediyorum
Kahvesever12 HazelSeren evett her duyguyu aynı anda yaşıyoruz , kavuştuk evimize geldik de diyebilelim inşallah 🥰
Arblg myangelson sizinle aynıydık dıye hatırlıyorum.gözünüz Aydın ne guzel sağlıkla dünyaya getırmıssınız bebegınızı❤️ Darısı bızlere ınsallah🙏 Hersey yolundadır sezaryan sürecınız ıyı gecmıstır umarım😊
myangelson Arblg Allah razı olsun 🤲🏻 amiiin 🤲🏻 ben yatıyorum hastanede oğlum yoğun bakımda solunum sıkıntısından dolayı inşallah en yakın zamanda alabiliriz yanımıza 🥰 sezaryen ilkine göre zor geçti ya 🥲
Kahvesever12 Merveerol28 kavuşmaların en güzelini yaşayın inşallah kolaylıkla gerçekşsin doğumunuz aynıyız resmen bebişin keyfını beklıyıcegım bende 🥹
Kahvesever12 Tazeanneveminikleri ilk bebegım benimde oğlum olucak, çok heyecanlıyım daha kavuşmadan ona aşığım resmen en ufak bir bel ağrısı birsey olsa hemen acaba mı diyorum. Hem korku var hemde çok istiyorum ona kavuşmayı hayal gibi geliyor. Kavuşmaların en güzelini yaşayalım inşallah. Hayırlı saglıklı bebek olsun Buda inşallah abi kardeş çok iyi anlaşırlar 🤲🏻
Tazeanneveminikleri Kahvesever12 hepsinin heyecanı gerçekten çok farklı. Heyecanınızı burdan hissettim. Evlatlarımızı sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah. Çok teşekkür ederim canım. 🥰
Kahvesever12 Hulu61 maşallah her an bir süpriz yapabilir. Bu güzel ayda en güzel kavuşma olsun hersey istediğiniz gibi ilerler umarım 🎀
Kahvesever12 Canandd maşallah sonuna gelmişsiniz. İçeri de keyfi yerinde olmalı hurma ve egzersiz felan yapıyor musunuz, doğumu tetikleyebilir 🌼 iki güne başlayacağım bende normal doğum bekliyorum
Canandd Kahvesever12 evet son bi haftadır hurma yiyor ananas çayı içiyorum. Merdiven çıkıp iniyorum 15 dk . Birde pilates topu tabii aklıma geldikçe.ama yinede tık yok