Merve3545 hivda36 :))) zamannn su gibi aksınnn inşallah oof inan çalışmak zor yaa hele ki bu kadar halsizkenn home çalışıyorum Allahtan dışarı gidip gelsem düşünemiyorum.
Limonsekeri Gmzexx bizimde son adete göre 5+5 😊 ikinci gebeliğim bakalım daha kontrole gitmedim nasipse 7+ da gitmeyi düşünüyorum 🤗 rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
hivda36 Merve3545 Ben bugün düşündüm gerçekten bu halsizlik ve yorgulukla çalışan bütün anne adaylarına Allah yardım etsin gerçekten çok zor
Evrim-96 hivda36 Ahahah aynı şeyi düşünüyorum sağlıklı olsunlar da bi hareketlerini hissetsek Allahın izniyle 🤭🥰
hivda36 Evrim-96 15 haftada yavaş yavaş hissediriz ilk hamilelikte geç hissediyor insan ama 2 3 üncüde artık erkenden hissediliyor 🥰
Merve3545 hivda36 sormaa bacım çok zor valla sabır sabır diyorum artık bide oğlan var bende 4 yaşında hem o hem ev hem çalışma çok zor 32 ye kadar sabır edicem artık
Evrim-96 Sema2019 ben de sizinle aynıyım 10+6 sata göre ama bebeğim 11+2 önde dedi doktorum sağlıkla kavuşalım güzel anneler 🥰
Evrim-96 hivda36 ay inşallah o günleri gösterir Rabbim hastane yollarında eğlemesin güle oynaya gidip dönelim 3 kişi🤗
hivda36 Merve3545 Bende iki tane çocuk var ev okul okula sabah götürüyorum öğlen yemeği için gidip alıyorum tekrar bırakıyorum birde 4 de eve getiriyorum pertim çıkıyor bu mide bulantısı gitsin başka bişey istemiyorum
Merve3545 hivda36 zamanla gidecek sanırım benım bu hafta biraz azaldı gibi umarım tamamen gider bulantısı olmayanlar ne şanslı dmii
bebegimmzgl hivda36 İnan benimde 3. Gebeliğin hem zor geçiyor hemde tembel oldum sanki birşey yapamıyorum yapmak istemiyorum
busraaa570 Smyye1B benimde 9+4 sezeryan olacağı için Eylül ortalarına denk geliyor benim de inşallah güzel bir süreç geçirir sağlıkla kavuşuruz 😍
Anneee_bebek Ozlemmdnr seninle aynıyız bende 11 haftalığım ve pazartesi ikili taramaya gireceğim inşallah sağlıcakla alırız kucağımıza ve ilk gebeliğim benimde ♥🥰😊