Evrim-96 Sema2019 ben de sizinle aynıyım 10+6 sata göre ama bebeğim 11+2 önde dedi doktorum sağlıkla kavuşalım güzel anneler 🥰
Devran Papatyael47 11 haftalıkken tahminimce kız dedi 13 haftalıkken 2 li taranada artık herkese söyleyebilirsiniz kız dedi değişmez dedi
Smyye1B hivda36 10+3 muhtemelen Eylül ortası olur dogumumuz ikinci kez anne olucam bizi ne maceralar bekliyor bakalım😍
hivda36 Smyye1B 11+3 üm sezeryan olduğum için ağustosun son günü alırız dedi doktorum bakalım hayırla gelsinler benimde 3 üncü ❤️
busraaa570 Smyye1B benimde 9+4 sezeryan olacağı için Eylül ortalarına denk geliyor benim de inşallah güzel bir süreç geçirir sağlıkla kavuşuruz 😍
Gmzexx hivda36 bizde 5 hafta 4 günlüğüz ikinci gebeliğim keseyi gördük ama bebişi daha göremedik inşallah sağlıkla gelir doğum tarihimizde 27 Ekim
Limonsekeri Gmzexx bizimde son adete göre 5+5 😊 ikinci gebeliğim bakalım daha kontrole gitmedim nasipse 7+ da gitmeyi düşünüyorum 🤗 rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Annekuzusu06666 hivda36 bizde yeni sayılırmıyız 7+1 ikinci gebeliğim bi oğlum var ama canı sağolsun bunda acaip zorlanıyorum ve hep bi tedirginlik var inşallah zaman çabuk geçerde sağlıkla kavuşuruz
Mor-kelebek En yeni benim galiba 4+1 i şuan daha ilk muayeneyede gitmedim 😇 salı günü ilk randevu var inşallah herşey yolunda olur 🌸
Merve3545 hivda36 bendeee kesinlikle zaman geçer miii acaba çokk gözümde büyüyor 13+3 den selamlar herkeseee
hivda36 Merve3545 Ah canım ah geçermi bilmiyorum benim oğlumla kızım anne kardeşimiz gelsin artık diyor ben çok vaar diyince bana kızıyorlar ☺️
Smyalmd Kızlar bende yeniyüm sanırım yani adetim 1 gün gecikti hemen test yaptım çıktı doktora gittim kese göremedi ama kanda 700 çıktı neden gözükmedi çok korktum ilk hamileliğim pazartesi gün verdi ama korkuyorum nasıl bi süreç izleyeceğimi bilmiyorum
hivda36 Smyalmd Geç döllenme olabilir içini ferah tut stres yapma inşallah bir kaç haftaya kalp atışını duyarsın🌸
Gozdeyy Smyalmd korkma bu zamanda kese gözükmeyebilir bende de öyle oldu üç gün sonra tekrar gittim kese göründü
minismom Smyalmd daha cok yeni 6. Haftada falan gorunur kese bende bugun testte ogrendim kan veemeye gitmedim 4+3 olarak gorunuyo son adetime gore
Elfygmr97 Smyalmd benimde öyleydi gittim keseyi görmedik daha sonra bhcg takip ettik 2000 lerde kesin görmek için alttan baktı gördük çok şükür 4 haftalık dedi geçenlerde başka bişeyden gittim 5 buçuk haftalıkken bebeği göremedim pazartesi gidicem tekrar kalp atışı için