buseay26 gozde-3535 gozde-3535 ben Balıkesir deyim bize yakın ama uzakta olsa bir hesap yaptık burada özelde 16 vermektense oraya git gel çok daha uyguna geliyor diye düşündük. Belki faylanan çıkar 😊
buseay26 Denisie bana da down sendromu riskin var dedi ama doktorum o kadar iyi ki çok yüksek bir riskin olmadığını her ihtimale karşı garantiye almak için fetal DNA yaptırmamı söyledi. Korkulacak bir şey yok ama olmaz olmaz o bir ihtimal seni bulur o yüzden garantiye al dedi. Ve 7-8 binden fazla asla para kaptırma dedi. Dün de üniversite hastanesine profesöre gittim aynı zamanda perinatoloji uzmanı o da bebekte bir sorun olmadığını söyledi. Değerlerimin biraz yüksek olduğunu ama onların da bir sorun yaratmayacağını yine de fetal DNA yaptır dedi. Benim içim o yüzden çok rahat. Daha hamile kalmadan önceden beri dua ediyorum bebeğim her açıdan sağlıklı olsun diye ve inanıyorum da. Siz de inanın cevremde de çok var risk denilen ama sağlıklı bebek sahibi olan 😊
Ceyl-n Bende 11 haftadayım 2. hamileliğim herkese kolay bir süreç diliyorum 🌸 Fetal dna yaptıran arkadaşlar, doktor bir risk gördüğü için mi istiyor bu testi ve kanla mı bakılıyor?
acemii_anne Ceyl-n ben ikiz gebe olduğum için doktor ikizlerde ikili tarama doğruluk oranı çok düşük o yüzden ben sana ikili yapmıycam yaptırmak istiyorsan fetal test öneriyorum dedi. O şekilde yaptırdım ikiz gebeliğim olduğu için yani
gozde-3535 acemii_anne o nedenle erken çıktı demek ki ben Salı verdim ama çarşamba ulaşmış ankaraya. Sonuçlar istediğiniz gibi iyi çıkmıştır umarım
acemii_anne gozde-3535 çok şükür iki bebeğim için de temiz çıktı. Darısı bekleyen tüm hamişlerin başına. O zaman sizinkide ptesiye çıkar inşallah
Devran 15+5 teyim zaman durmuş geçmiyor bi oğlum var karnımdaki de kız kız annesi olacağım içinde heyecanlanıyorum çok merak ediyorum banamı benziycek oğlum aynı babası çünki :)