Denisie bana da down sendromu riskin var dedi ama doktorum o kadar iyi ki çok yüksek bir riskin olmadığını her ihtimale karşı garantiye almak için fetal DNA yaptırmamı söyledi. Korkulacak bir şey yok ama olmaz olmaz o bir ihtimal seni bulur o yüzden garantiye al dedi. Ve 7-8 binden fazla asla para kaptırma dedi. Dün de üniversite hastanesine profesöre gittim aynı zamanda perinatoloji uzmanı o da bebekte bir sorun olmadığını söyledi. Değerlerimin biraz yüksek olduğunu ama onların da bir sorun yaratmayacağını yine de fetal DNA yaptır dedi. Benim içim o yüzden çok rahat. Daha hamile kalmadan önceden beri dua ediyorum bebeğim her açıdan sağlıklı olsun diye ve inanıyorum da. Siz de inanın cevremde de çok var risk denilen ama sağlıklı bebek sahibi olan 😊