Arkadaşlar eskilerden nenenizi,annenizi örnek vermeyin lütfen.
Onların yaşam tarzları ile sizinkiler bambaşka..Tarım ilaclarindan tut,gıdalarda bulunan kimyasallar,hormonlar onların zamanında yoktu.
Sizlerin değerleri,dirençleri,bağışıklıkları ile sizin ki bir değil.
Mesela benim kayinvalidem hiç doktora gitmeden 12 çocuk doğurmuş.Siz doğurabilir misiniz?
Kaldırabilir misiniz?