MhysaTheGreat
MhysaTheGreat gebenin oruç tutmasının bebeğe zararı olmadığı gelişiğim geriliği su azalma vs gibi şeylere sebep olmadığını tutmak isteyenin hangi trimesterda olursa olsun tutabileceğine dair açıklama yaptı :)
Basil bi doktor bu Allah askina. Ne demek gelisim geriligi olmaz der. Hamileler bebek kilo alsin diye bisuna mi kasar oeyniri muz yiyo mesela? Demek ki bebek yedigimiz ictigimiz herseyden etkilenebiliyomus. Biz yiyip icerken etkileniyolarda yiyip icmedigimizde neden etkilenmiyolar. Mesela bebegin suyu az olsugunds doktorlar havuc suyu oneriyo. Faydais var demek ki de oneriliyo. Doktorun doktor olduguna emin miyiz? 🤷🏻♀️
Bunu nerde duydunuz gördünüz kaynak gosterir misiniz? Gebe ve emziren anneler kaza orucu tutucaklar. Gebelik ve emzirme donemi gecici bi durum oldugu icin kaza orucu oluyo ayni sekilde regli de de gecerli. Regli de gecici bi donem cunku. Geri kaza olarak borcumuzu odicek oldugumuz icin ekstra bisi yapilmiyo. Şuan hamile degilim ama geçen yil hamileydim hoca ablaya da sordum o da ayni sekilde soyledi. Soylediginizin dogruluguna dair kaynak gosterirseniz cok sevinirim. Simdiden tesekkur ederim iyi aksamlar dilerim ☺️☺️