Pamuk hamileliğim Ramazan’a denk gelseydi kaçıncı haftamda olursam olayım tutmazdım şu an 2 ayını bugün doldurmuş bir bebeğim var sadece anne sütü alıyor o yüzden tutmayacağım İslam kolsylık dini diye boşa demiyorlar bence zorlamanın bi anlamı yok bu bize lütuf olarak verilmiş bir durum kaldı ki borç olarak daha sonrasında tutuyoruz bence bu konu gereksiz yere düşünülüyor annelerim kendinizi çok sıkmayın bu konuda 🌸