sevaldqn1 cglgkdnz sağlıkla al kucağına aşkım🥹 bayramdan önceye mi gelse sonraya mi gelse daha iyi olur ben karar veremedim🤣
Birbenbirbebek sevaldqn1 yaa sanırım sezeryan olursa bayramdan önceye denk geliyor emin değilim ama … normal olursa canı ne zaman isterse 😂 3 Haziran da doğum günüm o gün gelmesin ama yaa
keyfimin-kahyasi-misin sevaldqn1 Ama benim ilki gibi ama bayrama denk gelmemişti o bu kesin denk gelicek Ramazan’a djd
rahatdur_evladim sevaldqn1 benimde 30 Mayıs haftam tamamlanıyor bayrama da 1 hafta kalmış oluyur umarım bayramdan önce olurda bebegimle çifte bayram yapmış olurum 😊
Hasret18ayaz sevaldqn1 kızım olacak inşallah maalesef erken doğum riskimiz var yüksek riskli gebelik olarak perinataloji takipliyim %95 seseryan olacak ve maximum 34. Haftaya kadar bekleyebiliriz dedi doktorum Mayıs başı ortası falan olucak beklerse inşallah
Mucize2025 sevaldqn1 22+1 haftalığız oğluşumla. İkinci gebeliğim olduğu için sezeryan olacağım bu yüzden Haziran sonu bekliyoruz 🤗💙
Melikeakkc sevaldqn1 oğlum olacak 🙏🏼 113 gün gözüküyor uygulamada Ama sezeryan olacak o yüzden 103 gün kaldı. Tahmini 10 Haziran
Smile0 sevaldqn1 Kızım olacak🌸 Haziranın ilk haftası yada 2. Haftası olacak sanırım. Bayrama denk gelirse çifte bayram yaşarız😍 ama özelde doğum yapacağım doktor izinde olursa geliyormu yoksa başka doktor mu girer doğuma.
Anonymouse Smile0 Bu konuyu ben de merak ediyordum dün doktoruma sordum. Bayramlarda her gün bir doktor kalıyor doğumu o yaptırıyor dedi yani bana da denk gelebilirsin başka doktora da denk gelebilirsin dediiii 🥹