sevaldqn1 Ne durumdasınız kızlar cinsiyetlerinizzz nedir bebikolarınızın tahmini ne zaman doğuruyorsunuz ben bayrama yakın bir tarihte doğum olacak gibi şansıma bayramda dogururum kesin🥲
Yeniannneee sevaldqn1 benimkinin cinsiyeti erkek tahmini 105 gün görünüyor heralde Mayıs sonu Haziran başı gibi olur
CoolMamaMode sevaldqn1 benim şuan 30 Haziran gözüküyor 22+3 bugün :) gün geçtikçe yaklaşıyor çok heyecanlıyım yarın da detaylı ultrason var :))) cinsiyetimiz erkek . Sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah
Birbenbirbebek sevaldqn1 ay tahmini tam bayram günü 😂 büyük ihtimalle erken gelir diye düşünüyorum . 🥹 ilk oğlum da biraz erken gelmişti çünkü .. 😅 Buda erkek bakalım artık .
bal_14 CoolMamaMode Aynıymışız bizde bugün 22 haftalığız bizim de ayrıntılı ultrasonumuz var cinsiyetimiz de kesinleşir bugün inşallah 🤲🏻
Dyguackgz sevaldqn1 kızım oluyor inşallah :) bizimde tahmini doğum tarihimiz bayramın son günü gosteriyor ama içimden bı ses 1-2 hafta erken gelecek diyor bakalım hayırlısı
Nttm 25+3 üz haziran başında bekliyoruz bayramda olabilir 😍 oğlum olacak hayırlısıyla inşallah heyecanla keyifle bekliyoruz 🤗
Birbenbirbebek sevaldqn1 yaa sanırım sezeryan olursa bayramdan önceye denk geliyor emin değilim ama … normal olursa canı ne zaman isterse 😂 3 Haziran da doğum günüm o gün gelmesin ama yaa
cglgkdnz sevaldqn1 25+5 olduk bugün oğlum olacak 😍 7 Haziran gözüküyor benimde bayrama denk gelecek gibi 🙈
sevaldqn1 cglgkdnz sağlıkla al kucağına aşkım🥹 bayramdan önceye mi gelse sonraya mi gelse daha iyi olur ben karar veremedim🤣