Ness54 çok karışık duygularım açıkçası, çok zor bir gebelikti ve sona geldık. Onunla aynı bedende olmak çok güzeldi ve çok güvendeydi de sanki şimdi güvenli alandan ayrılacak gibi de hissediyorum… diğer yandan tanışmak için sabırsızım çok merak edıyorum ona temas edebilmek koklayacak olmak ve onu görebilecek olmak aşırı heyecanlandırıyor 😇sağlıkla gelsin tüm bebişlerimiz inşallah 😇😍