Kumsal28 Hamile kalır kalmaz bakmıştım
doktorum da olur dedi😅
365 günün en güzel tarihi 25.05.25 kaçırmak istemedim ahsjs
bir aksilik çıkmazsa inşallah🙏
İlkinde normal dogum diye cok bekledm 41-42 ye dek..
Şimdi de madem planlı sezaryen
seçmeye hakkımız olsun😝
İkincide 39′da alıyorum genelde dedi
benm 38+3 oluyoe her şey normal giderse bir sorun olmazsa kesinleşti tarih gün aldk hastane için