Ness54 benim 3 normal doğum olmuştu 4 cü zorunlu acil sezaryen oldu gün almadım normal doğum diye gittim sezaryan olmuştu buda ikinci sezaryan olucak nasip olursa doktorun verdiği haftada gelirse ya 38 haftada alıyorlarmış yada 39 haftada canım devlet 🥹