Sundus_0 ilkinde suyum azaldığı için 38 haftalıkkrn Suni sancı almıştım ikinci 41 haftalıktı gelmeyince yine Suni sancı aldım üçüncü 40+2 de kendi sancım ile doğdu inşallah bu o kadar beklemez Aminn hayırlısı ile gelsin bana şu tarihte gel diyen olmadı hep böyle ilerledi