Sundus_0 normal gebe polikliniğine gittim kanalda falan demedi nst istedi iyi çıktı perinatolojiye randevum var dedim sezeryan ihtimali yüksek dedi bakalım belki gün verirler ilgilenmezse gel kons atıyım dedş neyse gittim erkek doktor adı içerde bayan doktor asistan neyse aşağıya gitmişsin buraya niye geldin buraya geliyosan aşağıya gitme kul hakkına giriyosun ayıp şu bu sinirimi bozdu. Lafı ağzından almak için 50 kere aynı soruyu sordum dilinin ucuyla cevap verdi sezeryan ihtimali yüksek dedilrr dedşm ben bilmem bebek nasıl derse diyo hani suyu fazla böbrekleri çok büyük ondan dedim doğum ekibi karar verir ben bilmem dedi kan idrar istedi perşembeye randevu al gel dedi 🤦♀️ nst istedi saar 3 olmasına rağmen çıkmış gitmiş sonucu sekretere gösterdim kolidordaki üşendim doktora inip başka yere kons atın demeye nasıl olsa perşembe günü gelcem geri diye sinir küpü oldum. Benim kul hakkımı düşünüuo sanki keyfi gitmişim geçen haftaki perinatoloji doktoru haftaya gel mutlaka dedi normal kadın doğuma da gitmeye devam et ama dedi 🙇♀️ sanki kafama göre iş yapıyorum randevu almak da zor zaten ilk kez böyle bi doktora denk geldim şaştım kaldım.