Ecemom_ Bernalice 15 Nisan bizimki de. Erken gelmezse tabi. Tüm hazırlıkları tamam. Mevlid hediyeliklerini bile hazırladım🥹
DENIZ_55 Bernalice benimde nisan 18 ama sezeryan olacam doktor 38 haftada alırım dedi o zamanda bayrama denk geliyor bakalim bayram öncesi bayram sonramı olur bilmiyorum daha net konusmadik 😊
Baby-ES Busraltn birebir aynı tarihlerimiz, doktor 5 Nisan olarak verdi şimdilik tarihi, Allahtan bir mani çıkmazsa 😊
Melikeex Ecemom_ sağlıkla gelsin inşallah benimde 15 nisan ama 38 gibi olur heralde bizimki biraz sıkıntılı yenidoğan ünitesinde yer olduğu zaman cagarip suniyle doğumu baslaticaklar eğer o zamana kadar dogurmazsam
Melikeex Ecemom_ sağlıkla gelsin inşallah benimde 15 nisan ama 38 gibi olur heralde bizimki biraz sıkıntılı yenidoğan ünitesinde yer olduğu zaman cagarip suniyle doğumu baslaticaklar eğer o zamana kadar dogurmazsam
Sundus_0 Zhra42 benim de Nisan 9 ama daha doğum şekli belli değil inşaAllah bayrama yakın kucağıma alırım diye heves ediyorum ama günler azaldıkça sanki hiç doğuramayacakmışım gibime geliyor 😄
Hsny_6 Zhra42 sizinle günümüz yakın normal doğum düşünüyorum ben de, nasıl gidiyor şimdi sancılarınız oluyor mu neler yapıyorsunuz ☺️
Rumeysaeliz Bernalice benim de 15 Nisan görünüyor ama sezaryen olacağım için bir kaç erken olabilir daha gün vermedi doktor sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🥰🧿
gamzebngaa_dmr Bernalice benim 6 Nisan görünüyor ama daha erken gelir diye tahmin ediyorum bakalım hayırlısı son 38 gün diyo uygulama 🥺
Suleozkanmavi Ecemom_ ay ne şanşlı bir bebiş 🥹🥹🥹 neler hazırladınız fikir olsun banada aynı tarıhimiz ☺️♥️🥹
Ecemom_ Suleozkanmavi 50 li isimli çikolata yaptırdım. İnstagramdan renkli makromeler sayfasından magnet yaptırdım. Bir de isimli mevlid hediyelikleri onu da instagramdan ikra mevlid hediyelik sayfasından yaptırdım
Zhra42 Sundus_0 İlk gebeliğin galiba benim 3 tanesi normal ama bakalım bu nasıl olacak hayırlısı ile gelsinler