tugcesakir33 NeslihanOner ben daha yaptırmadım yarın ama benle alakalı hemşire cagirdi ben griptim ateşim varken yapmadı yarın gidecem çok agrı yaptımı cnm
NeslihanOner tugcesakir33 anladım canım kaçtın şu an tam. Ay ya etkilemek gibi olmasın da çok ağrıyor ya yatamıyorum kolumu kaldıramıyorum iki gün sürer diyorlar bakalım inşallah yarın geçer
tugcesakir33 NeslihanOner canım 21+4 oldum aşidan korkmuyorum da benım iğne fobim var kan aldırırken bayılıyorum ebe cagirdi izlem var aç gel kan da alınacak deri pek stres oldum tetanoz sonrasi ağır yapıyor buz koy cnm nette yazıyor iyi geliyormuş
Krasivyy Ozdemiryksl ilk defa duydum bn hocama bile sordum o hacettepede prof o bile yaptır dedi ben bi şaşırdım yani
Ozdemiryksl Krasivyy ben de saf olanını çok aradım yaptırmak için ama bulamadım maalesef. İnşallah bir sorun olmaz😒
Yasminzuyka Zelmas yok daha vurulmadım daha 9. haftadayım ama Allah izin verirde 20. Haftaya gelirsem, simdiden arastirmak istedim.
Cihan Tlaytas kolunuzda şişlik oldu mu acaba bnde dün oldum ama agrısı gercekten dayınılmaz ve kolum baya şişti oynatamıyorum
yildiran08 Cihan herkeste aynı etki yapmaz kimisine ateş minisinde kol ağrısı minisinde mide bulantısı yapar minisinde şişlik o şişlikte bir kaç güne iner içiniz rahat değilse sağlık ocağına uğrayın herkeste farklı etki yapabiliyor bünyeden dolayı
[silindi] Cihan kişiden kişiye veya hemşirenin eline göre değişiyor diyelim bende vurulurken ve vurulduktan sonra hiç ağrı yaşamadım hatta burdan okuyup korkup gitmiştim
BusraOzhan Nrmnulkr Bende ilk dozu 20. Haftamda aldım 17. haftamda çağırmışlardı ama bebeğin hareketlerini tam net hissetmediğim için 3 hafta sonra gel dediler ikinci dozu da geçen gün oldum. Bence gitmelisin olmalısın.
YadeOmer Nrmnulkr 21. Haftamda ilk dozu oldum 🤦♀️ 3 gün boyunca kol ağrımdan ağladım şimdiden ikinci dozun korkusunu yaşıyorum 😖
Buss1906 YadeOmer 2. Doz için tarih verdilermi size herkes bizim ilk dozu vurunduğumuz haftada 2. Yi vurunmuş neredeyse
Buss1906 Benim 2. Dozum 29. Haftada yapılacak neden böyleki..herkesinki daha önce yapılmış benim gibi olan varmı acaba
[silindi] Buss1906 benimde 2. Doz yarın 26 da olcak sağlık ocağı 1.yi 22 de yaptı bana hatta 20 den önce yapmıyoruz demişti doktordan doktora değişiyor olabilir
YadeOmer Buss1906 evet verdiler 14 Mart’ta ikinci doz olacak ama ebe sorun olmadığını söyledi merak etme canım
yildiran08 [silindi] ilk dozunuzu mümkün oldukça 20. Haftadan sonraya vurdurun ebelere özellikle sorun hiç vurulmadıysanız iki doz yeterli oluyor
Buss1906 [silindi] sanırım öyle evet sağlık merkezindeki doktorum zaten aşırı ilgilive bilgili aşır kartıma düzenli şekilde işler bilgi verir burada haftaları okuyunca şaşırdım teşekkürler
gksuaks Ben 27+2 günlük hamileyim ve olmadım. Sağlık ocağından aramışlardı aslında 24. Hftanda ilk doz olcak diye ama unutmuşum ben ve bi dha aramamışlardı ztn. Bugün aradılar yarın gel ilk dozu vuralım dediler. 27. Haftamdaym hrkesin bitmiş bile dozları sakıncası olur mu acaba yarn olsam daha 2. Doz var ?? Kafam karıştı.