Nrmnulkr bana bebegin hareketlerini hissettigin zaman olucaksin asi dediler.bn ilk 19. Haftada vurundum 2.de 23 haftada vurundum canim.hissediyosan hareketlerini hemen git.hissetmiyosan da ne zaman geleyim diye sor.cunku hissetmezsen 20. Haftafa gel yapariz igneyi dediler bana