tugcesakir33 ah canım benim de var malesef hep uzanarak aldırıyorum kanı sedyede bayılırım diye ama bebekten sonrakilerde çok şükür sıkıntı yaşamadım başım falan döndü ama bayılmadım o beni güçlü tuttu galiba normalde bayılıyorum ben de hatta bahsedince şu an bile etkileniyorum koluma ağrı giriyo 😊 öyle yapim canım ama şu an düne göre daha iyi gibi sanki