İyi akşamlar herkese
14 Şubat’ta ikili test oldum özelde
İlk ultrason la bakıldı
burun kemiği ense kalınlığı
bacak kol kemik sayisina
Kap kapakciklari
Damarlara kan akışını kadar bakıldı doktorum bakarken detaylı bir şekilde anlattı
Cinsiyet de soylenildi ama ben geç cinsiyeti söylemeyi düşünüyorum
Kan verildi ben 4 gün içinde sonuçları ve grafiği aldim
Bı sıkıntı yok Allah’a şükür rabbim sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almamızi nasip eder inşallah