Eliffbaby Uzayflk dörtlü tarama mı vereceksiniz şuan? Hakkınızda hayırlısı olsun sıkmayın canınızı İnaşllah sağlıklıdır bu testlerde yanılma payı çok yüksekmiş
Eliffbaby Benim doktorum kan sonucu da çıksın ultrasonla karşılaştırma yapıp yorumlayacağız ama risk olduğunda amniyon sıvısı almak daha doğru sonuçlar veriyor ama İnaşllah gerek kalmaz falan dedi bi de yanılma payı yüksek oluyor dedi
Celiko Eliffbaby Salı günü girdim canım baya bebek görünümünde hareketlenmişti bayaa ama gebeliğim hastalıklı bulantılı geçince sevinemedim bile daha hamileliğime 😀
Eliffbaby Celiko hahah ben de öyleyim ama bir bakıyorum yüz gün bitmiş bile 🤭 ne kadar zor geçse de alışıyorsun zamanla her geçen gün bebeğin büyüdğüne hareketlerine şahit olmak çok güzel bir duygu😍
Celiko Eliffbaby cinsiyet içinde sormayı unutmuşum aslında devlette söylemiyorlar diye de aklıma gelmedi sormak ilk kızımda bu aylar da öğrendim 😀
Eliffbaby Celiko yaa öyle mi bana da ikili test sonrası kontrole gittiğimde kesinse kağıda yazın dedim kağıda yazdı yarın cinsyet partisi yapacğz biraz erken ama risk aldım😬🙈