ShemsTural devlette sıra beklemek insanı mahvediyor.. Suriyelilerden biz Türk lere sıra gelmiyor. Doğum yaparken de aynı acil de de aynı.. .. hastaneler hınca hınç dolu.. ben çalıştığım için vaktim yok. O yüzden özele gidiyorum..
Arıyorum Doktorumuzu su saatte gelebilirim diyorum.. o da hay hay cnm diyor..