ShemsTural ilk gebeliğimi
Develette yaptım canım ben ama hayatım
Zindana döndü yaşadığım
Psikoloji beni mahvetti bitirdi o yüzden şimdi 2. Gebeliğmde yazıldım
Özele ikisinde de vardı durumumuz ama gereksi görüyordum
O parayı vermeyi bebeğime birşeyler alırım. Diyordum lakin suyum azalmış
Diye durup durup devlet hastanesine yatış verdiler 2 ay hastanede yattım çıkarıp tekrar yatırdılar hastanede resmen aç kaldım 1550 36. Haftada Doğum yaptım gelişme geriliği yaşandı ve şuna 2 yaşındaki bir kızım var gene hastaneye yatırırlar diye devletin önünden bile geçemiyorum direk babası ve ablasıyla özelde görmeye gidiyoruz o yüzden keşke yargılamadan insanların alt tarafınıda bilsen