ShemsTural parası olan özlelr gidiyor gibi bir Kanı oluşmuş bence öyle değil.ilk hamileliğimde hem özele hem devlete gittim.doğumu özelde yapmaktı planım ama eğitim araştırmaların imkanları doktorları çok çok iyi gerektiğinde Prof a muayene oluyorsun.bir çok doktorun görüşünü alıyorsun tek doktora bağlı kalmadan ve Doğum gelip çattığında gecenin bir vakti özellikle erken haftadaysan özeldeki doktorunu arıyorsun eğitim araştırmaya gitsinler diyor ebesine.bu demek oluyorki herşey yolundaysa bir iki oda süsü kapı süsü paket program hop yolluyorlar özeller kusura bakmasınlar.iyiki doğumumu eğitim araştırmada yaptım iyiki ben düşünmeden planlarım yapıldı çocuk için de benim içinde en iyisi oldu.yeni doğan yoğun bakımı dopumhanede hazır beklediler hemen bebeğe müdahelede bulunmak için.doğumhane de tel yasak ama kapıya kadar çıkıp eşimi annemi gördüm yada haber yolladım.sezaryen planlandı epidural kimse de kötü davranmadı gözyaşımı bile sildiler ameliyathanede teselli verdiler.parayla alakalı olmayan şeyler bunlar imkanları değerlendirmek lazım.herşey takır takır işliyor bi bakıyorsun ciğer geliştirici iğne getirmişler bi bakıyorsun kan uyuşmazlığı iğnesi sen düşünmeden önce onlar düşünmüş zaten 2 saatte bir bebeğin kalbi dinleniyor nst ye bağlısın.bu kadar korkmayın devlet hastanelerinden özellikle yeni binaların odaları özel hastaneden aşağı değil.herkes büyükşehirde oturmuyor küçük şehirlerde derme çatma apartmandan bozma bir özel hastaneden se kesinlikle devlet hastaneleri daha güven veriyor.kurumsal özellere sözüm yok işini profesyonel yapan hastanelerin hakkını yemiyim de sözüm sırf özel diye özele gidenlere