ShemsTural ben eğitim araştırma hastanesinde normal doğum yaptım çok çok acil birşey olmadıkça yaşvarsanda kesinlikle sezeryan yapmıyorlar.. Nst ye bağlıyorlar sancını yatakta çekiyorsun kalkmana izin vermiyorlar kide bir gelip stajyer doktor ebe normal tecrübeli doktor ve ebeler açılma a bakıyorlar en sancımı çekerken odada üç kişiydik konuşuyorsun en azından kader arkadaşı oluyorlar sana herkes birbirine güç veriyor çünkü doğum bölümüne girince yanında ne telefon ne yüzk hiçbirşey sormuyorlar ailenden haberin olmuyor iki saatte bir doktorlar aileni anons edip son durumunu anlatıyorlarmış bemim haberim yoktu doğumdan sonra odaya gidince eşim söyledi. Doğumumu iki ebe iki stajyer doktor bir hasta bakıcı başındayken yaptım doğum anında çok yardımcı oluyorlar bağırma falan yok yürwklendiriyorlar seni en son çocuğunu göğsüne koydukların zaten hiçbir şeyin önemi kalmıyor dikişimi de stajyer doktor yaptı en son doçent gördü ve odaya yolladı