Phyloo MorKelebek54 doktora sordum bende zaten bişey olmaz dedı 😂 eczacının her bilgisi doğru değil bu konularda ilk çocukta bu tarz korkular normal ama çok Pimririkli olmamak gerek
tanhc Senamstf aynen öyle bir şekilde içiliyor. ilaç içen bile var. ıhlamur çok masum kalıyor. afiyet olsun☺️
Senamstf tanhc hamilelikte iki kere hastalandım ikisinde de kesinlikle parol hariç içemezsin dediler onu bile çok zorda kalmadıkça içme dediler 🙈
Merloza Senamstf 1 fincan ama açık olacak şekilde içebilirsiniz. Ben hasta olduğumda 1 parça taze zencefil i sıcak suya koyuyordum sonra bal ekleyip içiyordum o şekilde toparladım. Boğaz kuruluğunu, acısını alıyordu.
Senamstf Merloza zencefil midemi çok yakıyor benim asla içemiyorum 🥺 ama ıhlamuru iyileşene kadar az az içeyim umarım iyi gelir 🥹
Phyloo Senamstf ilaç veriliyor Aslında hamilelikte de ilaç kullanımı var zararı olmayan ilaçlar var doktor gerekli görürse veriyor
Senamstf Phyloo bana kesinlikle yasak dediler sadece parola izin verdiler o da çok zorda kalmadıkça yine içme dediler 🥺 hem sağlık ocağı hem kendi doktorum
MorKelebek54 Phyloo her doktor da bir degil ya hani. Kisinin kendi doktoru daha iyi bilir hastasina ne verip vermeyeceğini.
Neferut Senamstf gebelikte bitki çaylarına çok sıcak bakmıyordu doktorum ben içmedim hiç ama doktorunuz sıkıntı yok diyorsa yoktur ☺️
Senamstf elmacini çok geçmiş olsun size de umarım bir an önce toparlarız 🤲🏻🥹 korkup içememiştim ama çok aşırıya kaçmamak kaydıyla içilebilirmiş sanırım 🥰
Phyloo MorKelebek54 tamam sen kullanma o zaman ne diyim. Sürülmez dediğin için cevap vermek istedim sürülür yaptım ve bişey olmadı. Sen sürme belki sana olur
Phyloo Senamstf bilmiyorum 🤷♀️sağlık ocağı da doktorum da birşey olmaz dedı içtim ben olmadı hatta geçen ay çok kötü hasta oldum doktora gittim kan aldı gerekliyse anbıyotık vercem bişey olmaz hamilelikte bebeğe zararlı olmayan ilaçlarda var dedi kan verdım baktı çok ağır değilsin ıhlamurla kuş burnuyla atlatabilirsın dedı sen devlete mi gidiyorsun özele mi
MorKelebek54 Phyloo cevabiniz icin saolun. Bende yanlis bisey soylemiyirum zaten kisinin kendi doktoruna danismasi daha guvenli olur sizin tecrubenizden ziyade. İyi gunler dilerim ☺️
Helinsevim Senamstf canım konudan bağımsız aklında bulunsun : üstünden saatler geçmiş ıhlamuru tekrar içmek çok tehlikeli olabiliyormuş
Senamstf Helinsevim yaa bilmiyordum bunuu çok çok teşekkür ederim dikkat edeceğim buna tek içimlik az az demleyeyim o zaman çok sağolun 🤲🏻🥰
Neferut Senamstf Sıkıntı yoktur umarım 🥰 içmişsin zaten stres yapma boğaz ağrısına sıcak ballı süt de çok iyi geliyor canım
Htc03003 Senamstf ben sordum içebilirsin demişti 1 fincan ama abartmamak kaydıyla ve aşağıda hamilelikte içilebilicek çayların listesini paylaştı doktorum Zencefil, ıhlamur,rezene,papatya,melisa,kuşburnu,yeşilçay,siyah çay
Senamstf Htc03003 yaa ben bunlar hep yasak sanıyordum özellikle yeşil çay 🙈 çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 🥰
Senamstf Phyloo özele gidiyorum. Geçen haftalarda enfeksiyon çıkmıştı kanımda onda bile antibiyotik başlatmadı hemen kontrol etti birkaç kere düşmesini bekledi düşmeseydi öyle başlayacaktı