Selinselinselin Senamstf sadece ihlamur mu ot olarak mı aldınız yoksa paket mi. Paket olanların içinde başka bitki karışımı oluyor. Ihlamur dersiniz ama karışımlıdır. Yapragı değil sarı top gibi çiçeği iyi geliyor aslında
Senamstf Selinselinselin şeffaf pakette hem ot hem çiçek şeklinde vardı içinde annem limonla falan kaynatmış o şekilde içine bal koyup içecektim ama biraz tedirgin oldum 3 4 yudum alıp bıraktım 🥹
Ozgekiz Senamstf diyetisyenim içebilirsin diyor, rezene maydanoz vs yasak. Ihlamur papatya çayı günde bir fincan serbest😊
Senamstf Ozgekiz yaa çok teşekkür ederim Allah razı olsun iyileşene kadar günlük bir fincan şeklinde içeyim o halde 🥰🥰
Ayseyldz07 Senamstf canım ıhlamur nane limon içebilirsin benim doktorum iç dedi abartmamak şartıyla nane limon da iyi geliyor ben de 12 13 haftalıkken hastalandım içtim bir bardak çok şükür hastalığı atlattım
Senamstf Ayseyldz07 çok teşekkür ederim artık içim rahat içebilirim doktorum da cevap yazmayınca emin olamamıştım 🤲🏻🥰
Senamstf MorKelebek54 öksürük henüz başlamadı boğaz yanması var çok fazla kemik ağrısı falan ama aklımda bulunsun çok teşekkür ederim 🥰
Senamstf Ynss geniz akıntısı burun akmadan geçmiyor maalesef beni de çok zorluyor bu durum midemi bulandırıp kusturuyor 🤦🏻♀️
Senamstf Eceunverkanra çok teşekkür ederim Allah razı olsun ben korktuğum için 3 4 yudum alıp bırakmıştım ama yarın da böyle olursam içebilirim o zaman artık 🥰
Senamstf Kivircikkuala hamileliğimin başında da yine grip olup tarhana çorbası içmiştim sürekli ve midemi yakıp ekşitmişti o yüzden biraz tiksindim sanırım ama yine de deneyeceğim tekrardan çok teşekkür ederimm 🤲🏻🥰
tanhc Senamstf ben bitki çaylarından sadece ıhlamuru tereddüt etmeden içiyorum. demlediğimde 2 fincan da içtiğim olmuştu. ıhlamur tehlikesiz bir çay gebelik için öyle duymuştum. yine doktorunuza sorun ama bence içiniz rahat olsuuun
Senamstf tanhc doktoruma mesaj attım ama cevap vermedii bende o yüzden korktum içemedim ama ilaç vs de içemediğimiz için ondan başka seçeneğimiz de yok 🥺🥺
tanhc Senamstf aynen öyle bir şekilde içiliyor. ilaç içen bile var. ıhlamur çok masum kalıyor. afiyet olsun☺️
Phyloo Senamstf ilaç veriliyor Aslında hamilelikte de ilaç kullanımı var zararı olmayan ilaçlar var doktor gerekli görürse veriyor