Senamstf bende aynı soruyu sormak için gelmiştim. İlk kızıma hamileyken çok kötü hasta olmuştum ıhlamur içtiğimi hatırlıyorum fazla içilmedigi sürece 2 fincan içebilirsin demişti sanırım doktorum ama üstünden çok uzun sene geçti tam da hatırlamıyorum o yüzden inşallah cevap veren olur.