tugbamehmetbaki Devran benim babamın adını kız kardeşim koydu aslında kaynımın oğlu oldu onlarda kayınpederim adını koymadi biz böyle karar verdik
Elfu Devran koyduk cnm Yüsra Zeynep olcak inşallah bana iki haftada bir gel dedi doktor haftaya kontrolumuz var
Ulvish Devran vallah hic bilmiyorum benim doktor boyunu pek demiyor olcumu zor oluyor gorunmez diyor kafasini gobegini bacaklarini falan hep ayri ayri oluyor ona gore gunundemi haftasindami bakiyor
Roseyaman Cileklipasta evet ben ilk haftalarda çok sık gidiyordum 2 haftada bir sonra 3 derken 1 ay oldu şimdi tekrar sık çağırdı drum.daha önce düşük ve kürtajlar oldu.kanımdada pıhtılaşma var o yüzden
Tqce Bizde 30 haftalık olduk ikizlerim olucak gecen hafta sancım çıktı nstde hastanede kaldım 3 gün smdi az az agrılarım oluyor korkuyorum erken dogum riskim var adet agrısı gbi olmaya başladı ya
Cantanem44 Arkadaşlar aşırı halsizlik yaşayan var mı aramızda bugün tam 30 haftalık oldum ama sersem gibiydim elimi kaldırmaya mecalim yok gün boyu böyleydi