btlakn44 çalışıyorum 32.haftada çalışabilir raporu alacağım ama nasıl çalışacağım hiç bilmiyorum 1 gün gidip 1 gün evdeyim yorgunluktan öleceğim işte de ayakta değilim sürekli masa başında oturuyorum vc ihtiyacım oluyor ona bile nazlanarak gidiyorum 12 kilo aldım iyice hantallaştım ne olacak sonum hiç bilmiyorum 🤷♀️Doktor bol bol yürüyüş yap diyor popomu bile kaldıramıyorum 😱😇